Понеділок, 23.03.2020.
Добрий день, любі учні. Сподіваюсь, ви не дуже нудьгуєте вдома))
Сподіваюсь, завдання, які я вам даю, не занадто важкі та об'ємні)))
Сподіваюсь, ви дотримуєтесь усіх рекомендацій стосовно карантину)))
Бережіть себе! Працюйте із задоволенням та розумінням! Повірте, ситуація, яка склалася, не є приємною і для нас, учителів. Але ми з вами переживемо усі складнощі і труднощі)))
Не забувайте, будь ласка, надсилати свої виконані завдання на мою електронну адресу:Onischenko.Liliya@gmail.com , щоб я могла оцінити ваші старання. Усі свої питання та побажання ви також можете надсилати на пошту.
Будьте здоровими!!!
5-Г - українська мова.
Тема: Означення. Тренувальні вправи.
1. Пригадайте, що називається означенням.
2. Записати речення. Визначити головні й другорядні члени речення. Підкреслити граматичні основи, додатки та означення. З’ясувати, якими частинами мови виражено означення.
Блакить мою душу обвіяла. Підносяться до світла і добра мої думки. Правічну думу думають ліси. Зронило сонце бурштинову краплю. І найменший волос свою тінь кидає. З однієї квітки бере бджола мед і змія яд.3. Домашня робота: вправа 415 - письмово І-ше завдання.
6-А - УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс. Тренувальні вправи.
1. Утворити складні прикметники.
Людина з доброю душею .
Листя світле і зелене .
Небо світле і блакитне.
Людина,що любить волю.
Заклад навчальний і виховний .
Завод молока і м'яса.
Народ кримських татар.
Техніка сільського господарства.
2. Записати слова за алфавітом, знявши риску.
Абстрактно/конкретний, абсолютно/чистий, багато/віковий, багряно/ синій, березово/сосновий, вершково/шоколадний, взаємно/корисний, вибухо/небезпечний, десяти/поверховий, економіко/правовий, естрадно/цирковий, загально/відомий, книго/друкарський, криво/ногий, курортно/санаторний, лісо/степний, широко/листий, художньо/поетичний, соціально/активний, світло/брунатний.
Немає коментарів:
Дописати коментар