П'ятниця, 20.03.2020.
1. 5-А - українська мова.
Тема: Другорядні члени речення. Означення.
1.За посиланням перегляньте відеоурок до 5 хвилини 46 секунди. (усе, що стосується означення)https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=LLdvkyZ5Myokc9Cn1LF-FtKA&index=735/
2. Прочитайте правила на с.47 підручника. Вивчіть, що таке означення, на які питання відповідає, як підкреслюється.
3. Домашня робота: вправа 94 с.47 (І і ІІ завдання) письмово в зошитах.
2. 6-А, 6-Б - українська мова.
Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс.
1. Перегляньте відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NIXLlRr-Hw8.
2. Опрацюйте (прочитайте та вивчіть) правила на с.176 підручника.
3. Виконайте праву 404 письмово в зошитах.
4. Домашня робота: вправа 406 письмово в зошитах.
3. 7-А, 7-Б - українська мова.
Тема: Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації.
1. Усно дайте відповіді на запитання.
Що таке діалог? (Це розмова двох чи більше осіб)
В якій формі
мовлення використовується діалог? (В усній - найчастіше)
Як називаються висловлювання учасників діалогу? (Репліка) Як правильно записати діалог? (Кожна репліка нового мовця пишеться з нового рядка).
Які правила
спілкування вам відомі? (Не перебивати співрозмовника, слухати
зацікавлено й доброзичливо; дбати про те, щоб своїми висловлюваннями не
образити співрозмовника, дотримуватися етикетних норм і правил поведінки під
час діалогу).
2. Опрацювання
пам’ятки.
Пам’ятка «Як
вести діалог?»
1.
Дотримуйтеся теми та мети
спілкування.
2.
Не перебивайте співрозмовника.
3. Знайдіть спільну тему для
обговорення й заохотьте співрозмовника висловити власну думку.
4.
Говоріть конкретно, без
двозначності.
5.
Слухайте зацікавлено й доброзичливо.
6.
Не ображайте співрозмовника
словами, діями та вчинками.
7.
Не вживайте просторічних та
емоційно забарвлених слів під час офіційної розмови.
8.
Дотримуйтеся норм етикету та
правил поведінки.
Немає коментарів:
Дописати коментар