пʼятницю, 20 березня 2020 р.

П'ятниця, 20.03.2020.

1. 5-А - українська мова.

Тема: Другорядні члени речення. Означення.


1.За посиланням перегляньте відеоурок до 5 хвилини 46 секунди. (усе, що стосується означення)https://www.youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=LLdvkyZ5Myokc9Cn1LF-FtKA&index=735/

2. Прочитайте правила на с.47 підручника. Вивчіть, що таке означення, на які питання відповідає, як підкреслюється.
3. Домашня робота: вправа 94 с.47  (І і ІІ завдання) письмово в зошитах.


2. 6-А, 6-Б - українська мова.
Тема: Написання складних прикметників разом і через дефіс.

1. Перегляньте відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NIXLlRr-Hw8.

2. Опрацюйте (прочитайте та вивчіть) правила на с.176 підручника.

3. Виконайте праву 404 письмово в зошитах.

4. Домашня робота: вправа 406 письмово в зошитах.


3. 7-А, 7-Б - українська мова.
Тема: Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації.


1. Усно дайте відповіді на запитання.
      Що таке діалог?  (Це розмова двох чи більше осіб)
     В якій формі мовлення використовується діалог? (В усній -  найчастіше)
      Як називаються висловлювання учасників діалогу? (Репліка)                                  Як правильно записати діалог? (Кожна репліка нового мовця пишеться з нового рядка).
  Які правила спілкування вам відомі? (Не перебивати співрозмовника, слухати зацікавлено й доброзичливо; дбати про те, щоб своїми висловлюваннями не образити співрозмовника, дотримуватися етикетних норм і правил поведінки під час діалогу).
2 Опрацювання памятки.
Пам’ятка «Як вести діалог?»
1.    Дотримуйтеся теми та мети спілкування.
2.    Не перебивайте співрозмовника.
3. Знайдіть спільну тему для обговорення й заохотьте співрозмовника висловити власну думку.
4.    Говоріть конкретно, без двозначності.
5.    Слухайте зацікавлено й доброзичливо.
6.    Не ображайте співрозмовника словами, діями та вчинками.
7.    Не вживайте просторічних та емоційно забарвлених слів під час офіційної розмови.
8.    Дотримуйтеся норм етикету та правил поведінки.

3. Домашня робота: 

Скласти діалог на одну із запропонованих тем:


Немає коментарів:

Дописати коментар