середу, 18 березня 2020 р.

Вівторок, 17.03.2020


1. 6-А - українська мова

Тема: Написання -н- і -нн- у прикметниках.

1. Переглянути відеоурок за посиланням (домашнє завдання цього уроку вас не стосується).
https://www.youtube.com/watch?v=s1qPgPVUHC8. Запишіть слова-винятки собі у зошит. Їх необхідно запам'ятати!

2.Прочитати правила на с.174 підручника.
3. Виконайте письмово вправу 396.
4. Домашня робота: вправа 401 - письмово в зошитах.

Якщо у вас виникають запитання, можете ставити їх у коментарях цього блогу або пишіть мені на електронну пошту.

2. 6-Б - українська мова.

Тема: Не з прикметниками.

1. Розгляньте таблицю.


Результат пошуку зображень за запитом не з прикметниками

2. Виконати вправу 389 с.173 підручника.

3. Домашня робота: вправа 392 - письмово.


3. 5-А - українська мова.

Тема: Пунктуаційна помилка.

1. Пригадуємо, що пунктуаційна помилка - це відсутність або неправильне вживання розділових знаків (крапка, крапка з комою, кома, двокрапка, тире, знак питання, знак оклику, дужки, лапки).

Завдання:                                                                                                                         Запишіть  розділові знаки за їхніми характеристиками.

1) Фіксує кінець речення, а також передає питальну інтонацію.                                
 2) Свідчить про закінчення думки в розповідних реченнях. 

3) Ставиться в кінці речення і передає окличну інтонацію. 
4) Ставиться в кінці речення і передає незакінчену думку, багатозначність сказаного. 
5) Ставиться при п перед а, але, що, щоб; не ставиться між підметом і присудком. 

2.Прочитайте текст. Підкресліть граматичні основи речень. Назвіть пунктограми.


 Один із найкорисніших продуктів — морква. У ній міститься найбагатше джерело вітаміну А. Цей овоч поліпшує травлення, апетит, структуру зубів.
Огірок має такі цінні властивості, як поліпшення росту волосся, зміцнення серця і судин. Корисний при отруєннях, адже виводить шкідливі речовини з організму.
Баклажан називають овочем довголіття, оскільки вітаміни й мінерали, що в ньому містяться, допомагають впоратися з багатьма хворобами.
Гарбуз нормалізує обмін речовин, ріст клітин, зміцнення кісткової системи та зубів. Містить велику кількість заліза.
Цибуля та часник — корисні для печінки, судин, серця; зміцнюють імунну систему.

Домашня робота:                                                                                                   виписати із восьмого речення словосполучення, розібрати їх за будовою.


4. 5-Г - українська мова.

Тема: Другорядні члени речення. Додаток.

1. Перегляньте відеоурок за посиланням.https://www.youtube.com/watch?v=Lh7VwXnzSQo. Запам'ятайте, як підкреслюється додаток, на які питання відповідає!!!

2. Опрацюйте правила на с. 150 підручника ( параграф 51).
3. Письмово виконайте вправу 402 І і ІІ завдання письмово в зошитах.

5. 8-А - українська мова.

Тема: Складання та розігрування діалогу-розпитування (типу телефонної розмови) з використанням вставних слів.

 1. Зверніть увагу на слово «діалог». Ми вже з вами працювали над складанням діалогів. Вчили розділові знаки, які ставляться при ньому.   Пригадаймо,  усно відповідаючи на запитання.

     Що таке діалог? (Це розмова двох чи більше осіб)
   - З чого складається діалог? кладається із взаємопов'язаних реплік співрозмовників)
     –       Як називаються висловлювання учасників? (реплікою)
     –   Які особливості запису реплік? (Кожна нова репліка іншого мовця записується з нового рядочка. Запис починається з тире)
     –   Як оформляємо репліку, у якій є слова автора? (Так, як і при прямій мові, розділові знаки зберігаються: двокрапка після слів автора, якщо вони стоять перед діалогічною реплікою; кома, тире, якщо слова автора стоять після діалогічної репліки).

2.  Складіть діалог-розпитування чи домовляння (за вибором) на 10-12 реплік. Запишіть у зошити.

1 варіант – про домашнє завдання з української літератури (розпитування).
2 варіант – передати рідним, що завтра буде відкритий урок і потрібно прийти у святковому одязі (домовляння).


6. 6-А - Українська література.

Тема: Смішне і комічне у повісті В.Нестайка "Тореадори з Васюківки".

1. Прочитати с.135-141 підручника.

2. Письмово виконайте завдання 2 с.142, дотримуючись структури твору-роздуму: теза - доведення - висновок.








Немає коментарів:

Дописати коментар