Вівторок, 17.03.2020
1. 6-А - українська мова
Тема: Написання -н- і -нн- у прикметниках.
1. Переглянути відеоурок за посиланням (домашнє завдання цього уроку вас не стосується).
https://www.youtube.com/watch?v=s1qPgPVUHC8. Запишіть слова-винятки собі у зошит. Їх необхідно запам'ятати!
2.Прочитати правила на с.174 підручника.
3. Виконайте письмово вправу 396.
4. Домашня робота: вправа 401 - письмово в зошитах.
Якщо у вас виникають запитання, можете ставити їх у коментарях цього блогу або пишіть мені на електронну пошту.
2. 6-Б - українська мова.
Тема: Не з прикметниками.
1. Розгляньте таблицю.
2. Виконати вправу 389 с.173 підручника.
3. Домашня робота: вправа 392 - письмово.
3. 5-А - українська мова.
Тема: Пунктуаційна помилка.
1. Пригадуємо, що пунктуаційна помилка - це відсутність або неправильне вживання розділових знаків (крапка, крапка з комою, кома, двокрапка, тире, знак питання, знак оклику, дужки, лапки).
Завдання: Запишіть розділові знаки за їхніми характеристиками.
1) Фіксує кінець речення, а також передає питальну інтонацію.
2) Свідчить про закінчення думки в розповідних реченнях.
3) Ставиться в кінці речення і передає окличну інтонацію.
4) Ставиться в кінці речення і передає незакінчену думку, багатозначність сказаного.
5) Ставиться при п перед а, але, що, щоб; не ставиться між підметом і присудком.
2.Прочитайте текст. Підкресліть граматичні основи речень. Назвіть пунктограми.
Один із найкорисніших продуктів — морква. У ній міститься найбагатше джерело вітаміну А. Цей овоч поліпшує травлення, апетит, структуру зубів.
Огірок має такі цінні властивості, як поліпшення росту волосся, зміцнення серця і судин. Корисний при отруєннях, адже виводить шкідливі речовини з організму.
Баклажан називають овочем довголіття, оскільки вітаміни й мінерали, що в ньому містяться, допомагають впоратися з багатьма хворобами.
Гарбуз нормалізує обмін речовин, ріст клітин, зміцнення кісткової системи та зубів. Містить велику кількість заліза.
Цибуля та часник — корисні для печінки, судин, серця; зміцнюють імунну систему.
Домашня робота: виписати із восьмого речення словосполучення, розібрати їх за будовою.
4. 5-Г - українська мова.
Тема: Другорядні члени речення. Додаток.
1. Перегляньте відеоурок за посиланням.https://www.youtube.com/watch?v=Lh7VwXnzSQo. Запам'ятайте, як підкреслюється додаток, на які питання відповідає!!!
2. Опрацюйте правила на с. 150 підручника ( параграф 51).
3. Письмово виконайте вправу 402 І і ІІ завдання письмово в зошитах.
5. 8-А - українська мова.
Тема: Складання та розігрування діалогу-розпитування (типу телефонної розмови) з використанням вставних слів.
1. Зверніть увагу на слово «діалог». Ми вже з вами працювали над складанням діалогів. Вчили розділові знаки, які ставляться при ньому. Пригадаймо, усно відповідаючи на запитання.
– Що таке діалог? (Це розмова двох чи більше осіб)
- З чого складається діалог? (Складається із взаємопов'язаних реплік співрозмовників)
– Як називаються висловлювання учасників? (реплікою)
– Які особливості запису реплік? (Кожна нова репліка іншого мовця записується з нового рядочка. Запис починається з тире)
– Як оформляємо репліку, у якій є слова автора? (Так, як і при прямій мові, розділові знаки зберігаються: двокрапка після слів автора, якщо вони стоять перед діалогічною реплікою; кома, тире, якщо слова автора стоять після діалогічної репліки).
2. Складіть діалог-розпитування чи домовляння (за вибором) на 10-12 реплік. Запишіть у зошити.
1 варіант – про домашнє завдання з української літератури (розпитування).
2 варіант – передати рідним, що завтра буде відкритий урок і потрібно прийти у святковому одязі (домовляння).
Немає коментарів:
Дописати коментар